ANUNȚ
Vă comunicăm că, în conformitate cu art. 43 din Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al întreprinderii municipale, Concursul a fost prelungit cu 17 zile – data limită de depunere a dosarului este 23 iulie 2025, ora 16.00.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
a) formularul de participare (modelul cereți la secretarul comisiei);
b) scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
c) curriculumul vitae (CV);
d) copia buletinului de identitate;
e) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
f) documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
g) certificatul medical formularul medical cu nr.086/e
h) cazierul judiciar;
i) documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar;
j) copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
k) declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii (modelul cereți la secretarul comisiei);
l) copii de alte relevante documente la dorința candidatului.
Notă:
Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul Primăriei până la data şi ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.
Cu respect,
Svetlana Subțire,
Secretar al Comisiei de concurs