ANUNȚ CONCURS
Organizator al concusului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist, postul jurist, este autoritatea executivă a administraţiei publice locale a oraşului Glodeni, cu sediul în or.Glodeni, str. Suveranității, 4.
Funcţia vacantă – specialist în probleme juridice – 0,5
Conform fişei postului funcţia vacantă are următoarele sarcini de bază:
– Coordonează legalitatea actelor administrative şi a proiectelor actelor respective emise în instituţie ;
– repezintă interesele Consiliului orăşenesc Glodeni şi ale Primăriei în instanţele de judecată;
– elaborează proiecte de acte administartive – decizii, dispoziţii şi a alte acte cu caracter normativ care ţin de competenţa Consiliului orăşenesc Glodeni şi a Primăriei ;
– asigură respectarea legalităţii actelor serviciilor Primăriei;
– acordă asistenţă juridică specialiştilor şi angajaţior instituţiei în examinarea petiţiilor şi în elaborarea proiectelor actelor administrative;
– administrează lucrul informaţional din domeniul legislaţiei referitor la actele normative adoptate, anulate, modificate şi completate.
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază
● deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
● posedarea limbii de stat;
● neatingerea vîrstei necesare obținerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
● lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracțiuni săvîrşite cu intenție;
● neprivarea de dreptul de a ocupa funcții publice
Cerințe specifice
Studii:
– superioare juridice
Experiență profesională: 3 ani de experiență profesională în domeniu, preferabil experiență în serviciul public
Cunoştințe:
– Cunoaşterea legislației în domeniu;
– Cunoaşterea limbii ruse
Abilități :
– Cunoştințe de operare la calculator: Word, Excel, navigare Internet, a lucra cu informația,
– A comunica eficient (oral şi în scris în limba de stat şi rusă), capacitate de negociere, mobilizare de sine şi de echipă.
Aptitudini/Comportamente:
– responsabilitate, disciplină, respect față de oameni, diplomație, receptivitate la idei noi, spirit de inițiativă, obiectivitate, loialitate, tendință spre dezvoltare continuă.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă Dosarul de concurs:
a) formularul de participare1;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical
f) cazierul judiciar3
g) Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul – 30 zile din ziua publicării anunțului pe pagina Web a Primăriei.
h) telefon – (249) 2-26-73
adresa poştală – or. Glodeni, str. Suveranității , 4, Primăria Glodeni
persoana de contact – Svetlana Subțire, secretarul consiliului orășenesc.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
– formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
– copia buletinului de identitate;
– copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
– copia carnetului de muncă;
– certificatul medical;
– cazierul judiciar.
Copiile documentelor prezentate vor fi fi verificate cu documentele originale la interviu.
Documentele vor fi depuse în biroul 78, etaj IV al sediului Primăriei oraşului Glodeni .
Data limită de depunere a dosarelor este 30.08.2024 .
Concursul include proba scrisă şi interviul.
Bibliografia concursului, care include lista actelor normative şi a altor surse de informare, relevante funcţiei publice vacante, în baza cărora se vor elabora subiectele pentru proba scrisă şi interviu se anexează.
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 24922673.
BIBLIOGRAFIE
– Constituţia Republicii Moldova;
– Codul administrativ al Republicii Moldova
– Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006;
– Legea privind statutul alesului local nr.768 –XIV din 02.02.2000;
– Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158 din 04.07.2008;
– Legea privind transparenţa în procesul decizional nr.239-XVI din 13.11.2008;
– Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
– Legea integrității nr. 82 din 25-05-2017
– Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr. 133 din 17-06-2016
– Hotărîrea Guvernului nr. 845 din 18-12-2009 cu privire la oficiile teritoriale ale Cancelariei de Stat