Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

ANUNȚ – Funcție vacantă temporar

AVIZ
Primăria orașului Glodeni, anunţă concurs
pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de Specialist în perceperea fiscală;
Specialistul în perceperea fiscală va administra următoarele impozite şi taxe locale:
– impozitul funciar de la persoanele fizice (cetăţeni) şi gospodăriile ţărăneşti (de fermier);
– impozitul pe bunurile imobiliare de la persoanele fizice (cetăţeni);
– taxa pentru amenajarea teritoriului, percepută de la gospodăriile ţărăneşti (de fermier);
– taxa pentru unitățile comerciale și/sau de prestări servicii de deservire social
1.Atribuţiile specialistului în perceperea fiscală:
a) asigură evidenţa integrală şi conformă a contribuabililor ale căror obligaţii fiscale sînt calculate de SCITL şi evidenţa acestor obligaţii, cu excepţia celor administrate de alte organe;
b) întreprinde măsuri pentru asigurarea stingerii obligaţiilor fiscale;
c) popularizează legislaţia fiscală şi examinează scrisorile, cererile şi reclamaţiile contribuabililor;
d) efectuează controale fiscale, în limitele competenţei sale. Metodele şi operaţiunile concrete utilizate la organizarea şi exercitarea controlului fiscal sînt determinate în baza Codului fiscal şi instrucţiunilor cu caracter intern ale Inspectoratului Fiscal Principal de Stat;
e) compensează sau restituie sumele plătite în plus şi sumele care, conform legislaţiei fiscale, urmează a fi restituite;
f) exercită executarea silită a obligaţiilor fiscale;
g) contribuie la tragerea la răspundere pentru încălcări fiscale;
h) exercită alte atribuţii prevăzute expres de legislaţia fiscală și încredinţate de Primarul orașului;
Atribuţiile prevăzute la lit.e), f) şi g) sînt exercitate, conform prevederilor Codului fiscal, în comun cu organul fiscal.
Condiţii de participare la concurs:
– Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
– Posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbită în teritoriu;
– neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă
– lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
– neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice;
Condiţii specifice:
Studii:
– superioare, preferabil, în domeniul fiscal sau economie ,
– Experienţă profesională: experienţă de muncă relevantă , preferabil, în domeniu minim 2 ani;
Cunoştinţe:
– cunoaşterea legislaţiei ce reglementează activitatea de serviciu
– cunoaşterea computerului la nivel de utilizator (Word, Excel, Power Point, Internet, utilizarea programelor de specialitate, etc.);
– cunoaşterea limbii ruse la nivel avansat (citit, scris, vorbit)
Abilităţi:
– inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză)
– capacitate de organizare şi conducere a activităţii specialiştilor;
– capacitate de a prelucra informaţia în vederea luării deciziilor, furnizării datelor prelucrate altor factori decizionali;
– corectitudine, tenacitate, seriozitate.
Atitudini/comportamente:
Obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor sociale, receptivitate, spirit de echipă, sinceritate, dispus la colaborare, responsabilitate, disciplină , creativitate, spirit de iniţiativă, integritate în funcţia publică.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul pentru participare la concurs, care va include proba scrisă şi interviul – 15 zile din ziua publicării anunțului pe pagina Web a Primăriei –
28 februarie 2024, ora 16.00
telefon – (249) 2-26-73
adresa poştală – or. Glodeni, str. Suveranității , 4, Primăria Glodeni
persoana de contact – Svetlana Subțire, secretarul consiliului orășenesc.
Documentele ( Dosarul) ce urmează a fi prezentate:
– formularul de participare la concurs (conform anexei la Regulamentul aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009);
– Curriculum vitae (CV)
– copia buletinului de identitate;
– copia diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau specializare;
– copia carnetului de muncă;
– certificatul medical;
– cazierul judiciar.
Copiile documentelor prezentate vor fi verificate cu documentele originale la interviu.
Documentele vor fi depuse în biroul 78, etaj IV al sediului Primăriei oraşului Glodeni .
Informaţiile suplimentare le puteţi obţine la telefoanele: 24922673.
BIBLIOGRAFIE
Constituţia Republicii Moldova
Codul Fiscal al Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public:
– Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
– Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
– Legea nr.16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
– Legea nr. 133 din 17-06-2016 privind declararea averii și a intereselor personale
– Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei
– Legea nr.270/2018 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar
– Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional
• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
– Legea nr.435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă
– Legea nr.436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală

Articole Recente